fbpx

I. ZWROTY

  1. Masz prawo do zwrotu zakupionych produktów w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
  2. Aby zachować termin, wystarczy, że wyślesz formularz o odstąpieniu od umowy na nasz adres mailowy kontakt@domowystragan.pl lub na adres 62-060 Stęszew, Chybickiego 4. Formularz pobierzesz tutaj: KLIK
  3. W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconego towaru, otrzymasz od nas zwrot pieniędzy tą samą metodą płatności, którą wybrałeś/aś przy zakupie.
  4. Zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia przez nas produktu.
  5. Skarpetki, czy inne zakupione produkty, nie mogą nosić śladów użytkowania, nie mogą być uszkodzone i muszą posiadać metkę lub etykietę (w przypadku skarpet).
  6. Ze względów higienicznych, bielizna (majtki, bokserki, figi) nie podlegają zwrotowi.
  7. Bezpośredni koszt zwrotu produktu ponosi Klient.

II. REKLAMACJE

  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Produktu bez wad.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
  3. Reklamację na podstawie rękojmi należy składać na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w §3 Regulaminu.
  4. Sprzedawca prosi, aby w reklamacji zawrzeć krótki opis wady, okoliczności i datę wystąpienia wady, dane Klienta składającego reklamację, żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  5. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego Produktu do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego Produktu, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres 62-060 Stęszew, ul. Chybickiego 4.
  6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  7. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w §3 Regulaminu.
  8. Formularz reklamacji: KLIK

III. WYMIANA

  1. Jeśli chcesz wymienić skarpetki lub inny produkt na inny wzór, skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@domowystragan.pl
  2. Produkt odeślij na nasz adres: Uppingsale MM 62-060 Stęszew, Chybickiego 4 z dopiskiem “WYMIANA”.
  3. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą mieć śladów użytkowania, nie mogą być zniszczone i muszą mieć oryginalną metkę/etykietę (w przypadku skarpetek).
  4. Otrzymasz od nas kod rabatowy o wartości wymienianych produktów, który możesz wykorzystać poprzez złożenie nowego zamówienia.

Jeśli masz wątpliwości lub coś jest dla Ciebie niejasne, skontaktuj się z nami kontakt@domowystragan.pl 🙂