I. Czy muszę mieć założone Konto Użytkownika, aby dokonać zakupów?
Nie. Zakupy możesz zrobić będąc niezarejestrowanym.
II. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Wszystkie produkty znajdują się w naszym magazynie, dlatego każde zamówienie wysyłamy w ciągu 24h od momentu opłacenia zamówienia w dni robocze.
Dostawa do Paczkomatu trwa 1-2 dni, kurierem – 1-2 dni, Pocztą Polską – 1-3, Paczką w Ruchu 3-4 dni robocze od momentu nadania Paczki.
III. Czy mogę coś zmienić w zamówieniu, które właśnie złożyłem?
Jeśli chcesz dokonać zmiany, napisz do nas na kontakt@domowystragan.pl, na pewno coś wymyślimy! 🙂
IV. Co zrobić jeśli wybrałem/am płatność elektroniczną, ale nie dokonałem/am wpłaty lub wystąpił błąd?
Jeśli Twój link do płatności online jest już nieaktywny, skontaktuj się z nami poprzez maila kontakt@domowystragan.pl
V. Czy mogę anulować złożone zamówienie?
Jeśli złożysz zamówienie, jest one niezwłocznie przekazywane do realizacji. Jeśli chcesz z niego zrezygnować, poinformuj nas mailowo kontakt@domowystragan.pl
VI. Czy mogę dodać produkty do złożonego już zamówienia, aby nie płacić ponownie za wysyłkę?
Tak, jeśli nie otrzymałeś/aś od nas wiadomości z informacją o zrealizowanym zamówieniu. Jeśli chcesz dodać jeszcze inne produkty do już złożonego zamówienia, napisz do nas na kontakt@domowystragan.pl. Otrzymasz od nas kod na darmową dostawę, a zamówienie wyślemy jedną paczką.